Първоначално публикувано от -Kris-
Известие
Collapse
No announcement yet.
Озвучение в 33
Collapse
X
-
Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
-
Това също е един доста добър вариант, аз опитах да направя нещо подобно, но нямах досататачно време и го зарязах и от тогава немога да се наканя пак да го направяAlfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Comment
-
До това, че снощи взех една туба 10" за 30 леваКато за начало е добре. Начи нещата седят така - имам 2 пищялки JBL(отпред) както и 2 Херца ECX-100(те са главно среди и са отзад на малката кора) ако не се лъжа. В багажника освен тубата (която не е вързана още) имам 2 заводкси говорителя от Опел Астра и хората казват, че си свирели яко, та реших тях да ги сложа на предните врати, отзад да оставя херцовете, а пищялките да ги махам. Така без снимки трудно ще се ориентира човек, но какво мислиш по въпроса ?
33 16v/MR2 SW20/S3 8L
Comment
-
Що бе, не махаи пищялите. Пусни предната линия както си го наумил но ги прекараи през филтри за да се отделят ниски , високи и среди. За задните не се сещам точно за кои става дума но херца е добро решение. ако можеш да им пуснеш един амплифер да ги изпъне заедно с тубата ще ти върши доста добра работа. Е поне до момента в които решиш да минеш на по високо ниво. Да ти кажа чесно и аз мислех да си сменям плеара и класа на мидбасите, но все още си ме кефи това озвучаване и няма да го сменям скоро. А ти де я намери тази туба за 30 кинта много ефтино ми се види. Сега умувам на жената в пунтото къв бас и стъпало да слагам. Поздрави.Alfa 33 VL-1.3 karb2 & Fiat Punto 1.7td ELX
Comment
-
Първоначално публикувано от moonkissЩо бе, не махаи пищялите. Пусни предната линия както си го наумил но ги прекараи през филтри за да се отделят ниски , високи и среди. За задните не се сещам точно за кои става дума но херца е добро решение. ако можеш да им пуснеш един амплифер да ги изпъне заедно с тубата ще ти върши доста добра работа. Е поне до момента в които решиш да минеш на по високо ниво. Да ти кажа чесно и аз мислех да си сменям плеара и класа на мидбасите, но все още си ме кефи това озвучаване и няма да го сменям скоро. А ти де я намери тази туба за 30 кинта много ефтино ми се види. Сега умувам на жената в пунтото къв бас и стъпало да слагам. Поздрави.Засега се държи мъжки, но може скоро да ползвам пожарогасителя по призвание
Вади звук, колкото да се чува нещо, когато съм до 2000 оборота ... смятам предните пищялки да ги скрия зад тия решетки, които са заводски за колонки. Отзад херцовете са тези и си мисля, че със захранване могат да скрият шапката на суб-а
Самия суб е 10"
с говорител, който най-вероятно е български, но в кутия на Сони. Даже не пише ватовете, но като ръгна усилвател ше го видя к'во може. Всичко по реда си - Плеър/Усилвател/ГоворителиАми това е, скоро ше правя снимки да видим до къде ше стигна с "проекта"
33 16v/MR2 SW20/S3 8L
Comment
-
Такам, ето да ви покажа моите пищялки на какъв принцип са. Смятам да ги свалям от там, защото малко или много дразнят. Ще ги напъхам както moonkiss е направил, но от вътрешната страна.
А това ми е тубата 10" дето наподобява Sony за 30лв.
Това ми е плеъра:
Това "задната линия" Hertz ECX-100:
Смятам на голямата кора да сложа комплект елипси 6х9 Хертз и да ги храня с някакво усилвателче до към 100 вата на канал. Малките херцове на малката кора ще ги оставя да се хранят от плеъра, който им идва перфектен около 40-50 вата. На предните врати ще трябва да го мисля как да ги правя, но ще им ръгна и там някакви среди и високи.33 16v/MR2 SW20/S3 8L
Comment
-
Тия дето ще слагаш на задната кора ги прекараи през амплифер и им изключи баса остави само среди и високи а тия малките на малката кора ако можеш по някакъв начин да отделиш с преграда защото повярваи ми вуфера в багажника много им пречи. В смисъл като удари баса им измества мембраните и се бъркат много кво да исвирят
знам от опит.Alfa 33 VL-1.3 karb2 & Fiat Punto 1.7td ELX
Comment
-
Kris ньн върви проекта, гледам в тунинг.бг че искаш да сменяш касата. Това е по добро от тубата. до къде стигна. И аз им пуснах един въпрос но там са философи големи и само хокат а не отговарят, и маи ще се откажа да следя форума им. Успех ти желая. Ако мога с нещо да помогна кажи.
Иначе вчера взех 4 канално сони и паинер вуфер10' за пунтака. Още не съм довършил касата но тези дни очакваи снимки. Почнал съм бантпас каса че уж била наи доброто. нещо такова е :Alfa 33 VL-1.3 karb2 & Fiat Punto 1.7td ELX
Comment
-
Първоначално публикувано от moonkissАми това на снимката е по добро от тубата ( поне за мен ). Чух тъндър в туба и в каса в една кола и по ми хареса касата. Иначе наи добре е на теб както ти харесва.А на какви ватове е това Сони в Пунтото и каква е системата като цяло ?
33 16v/MR2 SW20/S3 8L
Comment
-
Ами жена ми си избра сама цд-то JVS KD-G631 . За предна линия си ги имаше в пунтака 13см двукомпонентна система с пищялки в таблото. Не ги знам какъв модел са но на тях пише Pininfarina. Задна линия Pioneer TS-A6901 . Амплифер SONY Xploid xm-ZR604 - 600 W 4/3 канален , само единия канал може да се пусне на бридж. Вуфер Pioneer TS-W 257 D2 , двунамотков ( може да се върже на 2 или 4 ома ) . еми общо взето е това/.
ето за ампа ; http://technomarket.bg/product_detail.p ... d=09034888
ето и за баса ; http://www.pioneer.co.uk/uk/products/25 ... index.htmlAlfa 33 VL-1.3 karb2 & Fiat Punto 1.7td ELX
Comment
Comment